Więcej opcji skanowania, czyli większa liczba funkcji w podręcznym menu

Aplikacja ScanSnap Quick Menu dla komputerów PC i Mac uruchamia się automatycznie po zakończeniu skanowania, oferując szereg funkcji umożliwiających natychmiastowe praktyczne wykorzystanie skanów. ‎Łatwo dostosować ją tak, aby pokazywała tylko ulubione funkcje, przedstawiała rekomendacje, a nawet wyświetlała profile niestandardowe

Quick Menu

 

  • Scan to Folder (Skanowanie do folderu): skany w formacie PDF zapisywane są we wskazanym folderze
  • Scan to Email (Skanowanie do poczty e-mail): koniec z faksowaniem, teraz dokumenty elektroniczne można udostępniać przez e-mail
  • Scan Business Card (Skanowanie wizytówek): skanowanie wizytówek z automatyczną ekstrakcją danych kontaktowych
  • Scan to Print (Skanowanie do wydruku): skaner ScanSnap w połączeniu z drukarką zastępuje kopiarkę
  • Scan to Word (Skanowanie do programu Word): zeskanowany dokument jest od razu zapisywany jako edytowalny plik .doc
  • Scan to Excel ® (Skanowanie do programu Excel): zeskanowany dokument jest od razu zapisywany jako edytowalny plik .xls
  • Scan to PowerPoint ® (Skanowanie do programu PowerPoint): zeskanowany dokument jest od razu zapisywany jako edytowalny plik .ppt
  • Scan to Picture Folder (Skanowanie do folderu obrazów): skany w formacie JPEG zapisywane są we wskazanym folderze
  • Scan to Mobile (Skanowanie do urządzenia mobilnego): tworzy połączenie z urządzeniem z systemem Android lub iOS
  • Scan to Cloud (Skanowanie do chmury): pozwala skanować do usług Evernote, GoogleDocs, Salesforce CRM, Salesforce Chatter, SugarSync, Dropbox oraz SharePoint® Online (for Windows®).