fujitsu Małe firmy

Ilość gromadzonych dokumentów rośnie w zastraszającym tempie, a przestrzeń konieczna do ich przechowywania jest coraz droższa – odwrotnie niż w przypadku  wirtualnej powierzchni dyskowej. Najwyższa pora na zmiany! Większość dokumentów – oprócz niezbędnej dokumentacji księgowej, można archiwizować w postaci cyfrowej. Jakie są zalety takiego rozwiązania? Szybsze i łatwiejsze odnajdywanie potrzebnych informacji, szybsza i tańsza komunikacja, możliwość z korzystania z serwisów z tzw. „chmury”, co w niektórych przypadkach wiąże się również z większym bezpieczeństwem przechowywanych danych.

Pojęcia „digitalizacja” czy też „cyfrowe archiwum” wciąż utożsamiane są z zaawansowanymi rozwiązaniami dedykowanymi do dużych firm, dysponujących rozbudowaną infrastrukturą IT i wyszkolonym personelem. Nic bardziej błędnego.

Skanery Fujitsu ScanSnap zaprojektowano z myślą o wykorzystaniu w małych firmach czy departamentach – postawiono przede wszystkim na wysoką jakość oraz łatwą obsługę. Dzięki aplikacji Quick Menu obsługa skanera staje się banalna – użytkownik musi tylko włożyć dokument do podajnika, nacisnąć przycisk „SCAN” i wybrać jedną
z możliwości, np.:

  • Scan to Folder: Zeskanowane dokumenty zapisywane są w określonym domyślnie  katalogu
  • Scan to Email: Zeskanowany plik dołączany jest do wiadomości pocztowej
  • Scan Business Card: Skanuje wizytówki, a pochodzące z nich dane zapisywane są w formie umożliwiającej jej edycję w aplikacji do zarządzania kontaktami
  • Scan to Print: Korzystając ze ScanSnapa można skopiować dokument
    i wydrukować go na drukarce
  • Scan to Word (.doc) / Excel (.xls) / PowerPoint (.ppt): Zeskanowany dokument otwierany jest w pliku World, Excel, PowerPoint, co pozwala na jego dalszą edycję.

To tylko niektóre z możliwości skanerów z rodziny ScanSnap. Szczegółowe informacje znajdują się w opisach poszczególnych produktów.